Ens visita IPA theatre!

Ipa theatre visited our school last week. Students enjoyed the play a lot. They learnt and participated actively. We’ve been working  on the plays, Little Red Riding Hood and Robin Hood for some sessions. We fostered oral expression in the classroom through story- telling, visual maps and cooperative learning strategies.

La setmana passada ens va visitar la companyia  de teatre en anglès Ipa. Els alumnes van gaudir moltíssim de l’obra en anglès i van aprendre i participar activament. A l’escola, hem estat treballant unes sessions les obres de Little Red amb els mes petits i Robin Hood amb cicle mitjà i superior. Hem enfortit el treball d’expressió oral a través de les històries, amb mapes visuals i estratègies cooperatives d’aprenentatge. Aquí us deixem un tastet!(més info al blog d’anglès)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *