CARNAVAL 24!

Al llarg d’aquesta setmana hem estat seguint les ordres del Senyor Carnestoltes i hem vingut a l’escola ben esbojarrats ! Si cliqueu a les imatges de les consignes podreu comprovar-ho!

Divendres vam celebrar el final de la setmana cultural amb la rua de carnaval  al gimnàs de l’escola i així vam poder mostrar les nostres disfresses als companys i companyes ! Les tutores i tutors van fer una gran feina amb les seves rues, quins balls, quins passos, quina categoria!  Van desfilar tot un seguit d’animals marins, des d’ estrelles de mar, fins pops, tortugues, peixos, dofins, balenes, mantes ratlles i els perillosos taurons que van estar a punt de menjar-se a un surfista!! Els oceans van donar punt i final a la festa amb la companyia dels membres de Greenpeace que ens recorden que entre tots podem sumar i cuidar dels nostres  oceans.

Lamentem que la pluja ens fes canviar la ubicació de la rua i no poder gaudir junts de la festa. Agraïm també la implicació de les famílies que van venir a ajudar als tallers per confeccionar  la disfressa.