Breu explicació del Projecte

L’energia a l’escola és molt important per poder tenir llum, per no passar fred a l’hivern, per fer funcionar els aparells, etc. Però sabem quanta energia gastem a l’escola? I com la utilitzem?

Amb el Projecte 50/50 es vol ajudar a les escoles a conèixer millor l’energia i a aprendre com estalviar-la. Amb aquest objectiu es va crear la xarxa 50/50 per reduir el consum d’energia a les escoles, i la nostra escola s’hi ha afegit.

Si gastem menys energia a l’escola el medi ambient i el clima en surten beneficiats, així com nosaltres, ja que rebrem un 50% dels costos energètics que estalviarem i els podrem utilitzar en allò que necessitem (entre escola i Ajuntament. El resultat és que tothom hi guanya: l’escola rep recursos financers addicionals i els gestors de l’edifici escolar tenen menys costos energètics.

Els encarregats de dur a terme aquest projecte són un grup d’alumnes de 3r, 4t i 5è. Cada setmana aniran treballant aspectes relacionats amb el Medi Ambient per conscienciar-se sobre l’estalvi energètic i així intentar reduir costos i contaminació.

Si voleu més informació sobre el Projecte, cliqueu al següent enllaç:

logo-640x480