MUSIQUEM AMB TECNOLOGIA

El dijous 23 de maig els alumnes de 5è i de 6è vam participar a la I Trobada Intercentres «Musiquem amb tecnologia» que es va celebrar a Lleida. Les setmanes anteriors, vam crear uns instruments amb diferents materials amb el programa Makey Makey: dos grups ho van fer amb plastilina play-doh, un altre ho van fer amb aigua de colors i l’altre ho van fer amb paper de plata. Amb aquests instruments, cada grup va interpretar una cançó. Com que no vam poder assistir a la trobada, ho vam gravar en vídeo i aquell dia ho van projectar i els alumnes dels centres participants havien d’ endivinar els títols de les cançons: Canta el gall, Star Wars, Sol solet i Waka waka.

Vam aprendre que amb els materials que transmeten electricitat i el Makey Makey podem fabricar qualsevol instrument.

VA SER MOLT DIVERTIT!!! Aquí us deixem el vídeo que vam presentar.

Martina Foix i Georgina Mateo