La mona 2016

Com ens llepat els dits amb la mona…Nyam!

Primer l’hem hagut de fer clar, ens encanta fer de pastissers! Després de fer-la hem fet una caminada. Ja sabeu que cada trimestre fem una caminada. Doncs bé, aquest cop hem aprofitat el dia de la mona per a sortir a caminar i menjar-nos la mona al camp de futbol vell, on allí després de dinar i menjar-la, també hem jugat.

3 nivells de caminades:

Nivell 1 INFANTIL Des de l’escola al camp de futbol vell.
Nivell 2 1r, 2n i 3r Des de l’escola direcció la Rabassa però abans d’arribar hem trencat a mà dreta per un camí cap a Freixenet, per sota d’Altadill i direcció Sant Guim entrant per un bosquet i passant pel costat del Cementiri. 7 kms. aprox.
Nivell 3 4t, 5è i 6è Des de l’escola fins a la Rabassa després cap a Freixenet, per sota d’Altadill i direcció Sant Guim passant pel costat del Cementiri. 10 kms. aprox.

Voleu veure les fotos? Cliqueu a la següent imatge: