JORNADA DE PÀDEL ESCOLAR I ORIENTACIÓ A TORÀ

Us presentem una trobada de pàdel escolar adreçada a tots els alumnes entre 3r de primària i 2n d’ESO que tinguin ganes de gaudir d’una jornada esportiva d’allò més divertida practicant aquest esport.

La trobada tindrà lloc a les pistes municipals de Torà el diumenge dia 28 de novembre a partir de les 10:00h del matí.

Paral·lelament als partits, hi haurà preparada i organitzada una CURSA D’ORIENTACIÓ, per a que els infants i joves no parin en cap moment

Les inscripcions són gratuïtes! Únicament, heu de tenir tramitada la llicència vigent, podeu fer-ho a través del mestre d’educació física de cada centre educatiu!

La inscripció és per PARELLES!

El link d’inscripció és:

Al llarg del matí es donarà esmorzar i aigua pels participants en la trobada.

Moltes gràcies i molt pàdel!

Equip tècnic del Consell Esportiu de la Segarra

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *