Ja som els més grans, la classe de sisè

Aquest curs 2019-2020 després d’un llarg estiu ple d’emocions, la tornada al cole, ha estat molt divertida. Poder tornar a veure els teus amic i amigues, els companys, la teva tutora i la resta de mestres.

Aquest any han arribat dos professors nous, són el Joanjo i la Montse.

Ja estic a 6è de primària. La meva tutora és la mateixa que l’any passat, l’Àngels Alegre i aquest any ens ha preparat unes quantes activitats. Algunes d’elles són:

El 21 d’octubre farem el taller de meteorologia a l’escola per part de l’Observatori de Pujalt.

El 25 d’octubre la Xerrada dels mossos sobre l’Internet segura.

El 31 d’octubre la festa de la CASTANYADA on els alumnes de 6è som els protagonistes, doncs hem de fer de castanyers i castanyeres.

El 20 de Desembre celebrarem la festa de Nadal i el Cicle Superior representarà l’obra dels « PASTORETS» juntament amb els altres cursos d’acompanyament.

El 12 – 13 i 14 de febrer ens anem de colònies a Planoles.

I per acabar el 27 de març tenim la sortida al Cosmocaixa on realitzarem 2 tallers: El món de la cèl·lula i un altre sobre l’energia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *