Inscripció Joc “Misteri a la biblioteca”

Després de l’èxit del “Misteri del Rei Carnestoltes”, des de l’Escola l’Estel us proposem un segon joc, aquest cop en format plurilingüe. L’objectiu del joc és el mateix: resoldre un misteri gràcies a les pistes que aniran sortint en el transcurs dels dies. No us podem dir amb certesa quan acabarà el joc, ja anirem informant quan s’apropi el final i de com podem contestar, però sí que la idea és que durant el confinament vagin sortin pistes que us ajudin a resoldre el cas (saber quin personatge ha robat el llibre de la biblioteca).
Us podeu inscriure al joc contestant aquest formulari, el qual podeu fer en solitari o en família. El formulari ens serveix per saber les famílies, nenes i/o nens que estan seguint el joc.
Dir-vos que si ja esteu inscrits a la pàgina web de l’escola us aniran arribant missatges al correu o a telegram amb les pistes per resoldre el misteri. Si no hi esteu inscrits i feu la inscripció del joc, us hi donarem d’alta.
#quedemnosacasa.Tot anirà bé!

Esperem que us agradi el joc.Som-hi! A investigar!

1. Família Bosch Farré

Ei, RossiqueRoviras! Hem vist que s’ha de clicar a sota el vídeo on hi posa: INSCRIPCIÓ JOC 😉
      Un petó família!!