Festa final de curs

L’últim dia de curs vam fer algunes activitats. La primera va ser intercicles i vam anar al bosc a fer una gimcana on hi havia 8 proves del més variades, amb jocs d’aigua, una pista americana, cuit-amagar, etc. Ens ho vam passar d’allò més bé. Els grans vam ajudar als més petitons i així vam gaudir d’un bonic matí tots plegats. Després ja a l’escola vam fer el tradicional partit de mestres contra alumnes de sisè. Aquest any el marcador va ser tan gran que no sabríem dir-vos qui va guanyar. Les dimensions de la Cruyff Court van ajudar a aquest gran espectacle.

Si cliqueu la imatge hi ha un munt de fotos!