Festa final de curs AMPA i comiat sisè

Benvolgudes famílies,
estem a les portes de finalitzar el curs escolar, i es per això, com en els darrers anys, farem una festa de celebració conjuntament amb l’AMPA on acabarem fent el comiat dels alumnes de 6è.
El dia de la festa serà el divendres 14 de juny amb les següents activitats:
– A les 18:00h s’iniciaran uns tallers de bombolles i de circ a càrrec de la companyia “Improvistos”.
Aquests tallers duraran aproximadament 1h i 30 minuts i els alumnes podran escollir en quin voldran anar, realitzant-se simultàniament.
Hi haurà berenar amb coca amb xocolata i també fruita.
Es servirà aigua per a qui ho vulgui, però s’haurà de portar el got de casa.

Un cop finalitzats els tallers, la festa continuarà al pavelló polivalent on es durà a terme el comiat dels alumnes de 6è.
Us hi esperem a tots, no hi falteu!!!
Salutacions.