Esquiada escolar Port Ainé 2020

Com cada any des del Consell Esportiu de la Segarra organitzem una esquiada a les pistes de Port Ainé.

Enguany es durà a terme el diumenge dia 2 de Febrer. Adjuntem el cartell de l’esquiada on trobareu més informació i les diferents opcions d’activitat que es podran realitzar i la planificació del dia de l’esquiada amb els horaris de sortides i arribades dels autocars des de diversos municipis de la comarca.

Aquesta activitat està adreçada a alumnes des de 3r de primària fins a Batxillerat i també per a pares i acompanyants.

Us podeu inscriure telemàticament al següent enllaç (INSCRIPCIÓ ESQUIADA CES 2020) o presencialment a l’oficina del Consell Esportiu de la Segarra (planta baixa, Consell Comarcal) de dilluns a divendres de 9h a 12h i de 16h a 18h.

Data límit d’inscripció: 26 de Gener

Per qualsevol dubte o mes informació podeu contactar a: infoces@ccsegarra.cat

Com podreu comprovar és una gran oportunitat per iniciar-se o practicar aquest esport i des del Consell Esportiu de la Segarra ús animem a que vingueu a esquiar amb nosaltres!!!

Equip tècnic del Consell Esportiu de la Segarra