ESQUIADA ESCOLAR A PORT AINÉ

Benvolgudes famílies,

un any mes us tornem a convidar a l’esquiada del CES.

Enguany la farem el diumenge 6 de març! A l’estació d’esquí de Port Ainé.

Teniu tres opcions:

PREU ESQUÍ/SNOW ALUMNES 3R PRIMÀRIA A BATXILLERAT: AUTOCAR + FORFAIT + LLOGUER MATERIAL + 4H CLASSE MONITOR + DINAR PISTES = 60€

• SI NO TENS LLICÈNCIA ESCOLAR (NO REALITZEU EXTRAESCOLARS AMB EL CONSELL ESPORTIU, ESCOLA BTT, ESCOLA PÀDEL O ACTIVITATS DE CAP DE SETMANA ORGANITZADES PEL CES) S’HA D’AFEGIR 5,50€ – TOTAL 65,50€
  • Aquestes llicències tenen un cost de 5,50€ i té una cobertura anual (1 setembre 2021 fins 31 agost 2022) i serveix per a totes les activitats organitzades pel Consell Esportiu de la Segarra.

PARES ACOMPANYANTS ESQUÍ/SNOW: AUTOCAR + FORFAIT + ASSEGURANÇA + DINAR = 50€

(els menors de 3r de primària, també poden agafar aquesta opció, sense monitoratge)

PREU PARES ACOMPANYANTS QUE NO ESQUIEN: NOMÉS SERVEI AUTOCAR = 12€

Per fer la inscripció teniu fins el dia 25 de febrer i teniu 2 maneres per fer-la: (heu d’escollir-ne una).

1: Omplir el qüestionari que trobareu a continuació i adjuntant tota la informació que es requereix: Inscripció esquiada CES 2022

2: Presencialment al CES (al consell comarcal de la Segarra) en horari de 10:00 a 12:00 i els dilluns i dimecres també de 15:00 a 17:00. (Imprescindible dur la targeta sanitària i DNI)

Qualsevol dubte o pregunta teniu el nostre correu: consellesportiu@ccsegarra.cat o bé el telèfon 621 225 886 (Xavi).