Dia 5 de juny, dia del medi ambient

El Dia Mundial del Medi Ambient va ser establert per l’Assemblea General de Nacions Unides en la seva resolució del 15 de desembre de 1972. Se celebra des de 1974 el 5 de juny de cada any, data amb la qual es va donar inici a la Conferència d’Estocolm en 1972, el tema central de la qual va ser l’Ambient.

El Dia Mundial del Medi ambient és un vincle mitjançant el qual l’Organització de Nacions Unides sensibilitza a la població mundial en relació a temes ambientals, intensificant l’atenció i l’acció política.

Els objectius principals són brindar un context humà, motivar a les persones perquè es converteixin en agents actius del desenvolupament sustentable i equitatiu; promoure el paper fonamental de les comunitats en el canvi d’actitud cap a temes ambientals, i fomentar la cooperació perquè el medi ambient sigui sostenible, doncs aquesta garantirà que totes les nacions i persones gaudeixin d’un futur més pròsper i segur.

Des de l’Escola l’Estel estem preparant alguna activitat per conscienciar el nostre alumnat de la importància de tot això.