Celebració dia de les llengües maternes

El dilluns al matí vam celebrar tota l’escola el dia de les llengües maternes. Van venir representació de pares de totes les diverses nacionalitats que tenim a l’escola. Vam poder fer 6 tallers: El de Marroc que ens van fer un dibuix amb henna, el d’Ucraïna, que vam pintar ous durs, un pare argentí, que ens va explicar les tradicions d’aquest país, el de la República Dominicana que ens van ensenyar a ballar una mica la batxata. També hi ha haver representació d’un pare de Castella la Mancha que ens va deixar tastar el formatge típic d’allà i de pares catalans que ens van fer una petita cercavila amb els gegants, les gralles i els tambors. Va ser un matí molt entretingut i molt enriquidor. Moltes gràcies famílies i fins la propera!