CARNAVAL, CARNAVAL…CARNAVAL T’ESTIMO…

Benvolgudes famílies,
Us fem saber que aquest any celebrem el Carnaval el proper divendres 25 de febrer a partir de les 15:00 h. Esteu convidats a la rua i a disfressar-vos, si us ve de gust.
– Farem una rua pel poble amb acompanyament d’una Batucada per part de l’alumnat de 6è a l’inici i al final.
– Llegirem el Testament del Rei Carnestoltes al balcó de l’Ajuntament.
– Cremarem el Rei Carnestoltes al pati d’ Infantil.
– L’alumnat retornarà a les aules i dins l’horari habitual, podreu recollir els vostres fills/filles.
Donada la situació canviant de protocols i les últimes setmanes viscudes aquest segon trimestre ens ha sigut impossible mantenir el format que portàvem a terme aquests últims anys on la Comissió de Carnestoltes, formada per famílies, dissenyava les disfresses i us les feia arribar,  juntament amb el material, a casa vostra.
Així doncs, com celebrarem aquest any el Carnaval?
Les disfresses de cada cicle giraran entorn a l’eix transversal d’aquest curs: ELS ESPORTS.
Cada curs elaborarà les disfresses a l’aula. Us demanarem col.laboració en els complements que hauran de dur els vostres fills/es a l’escola i que seran diferents per a cada cicle.

CICLES

DISFRESSES

MATERIAL QUE HAN DE PORTAR DE CASA

Ed. INFANTIL

(P3 – P4 -P5)

Futbol

-El  divendres 25 han de venir vestits de color fosc ( malles, leggins, samarreta, jersei) mitjons llargs i unes bambes

– També ens haureu de portar abans del  18 de febrer: – Una samarreta vella, llisa i de color clar (per poder cosir o grapar) i uns pantalons d’esport curts.

C.I.

(1r-2n)

Submarinistes

– Han de portar ( tan aviat com sigui possible) dues ampolles buides de plàstic iguals de refresc/aigua  (1’5 l – 2 l)

– El divendres 25 han de venir vestits de negre amb un cinturó negre o marró.

C.M.

(3r – 4t)

Pàdel

– Han de portar (tan aviat com sigui possible) capses de cartró.
– El divendres 25 han de venir vestits d’esport, preferentment de color blanc o negre.

C.S.

(5è – 6è)

Bàsquet

-El divendres 25 han de venir vestits d’esport amb uns pantalons curts negres (per no passar fred unes malles negres) i un jersei/samarreta negra de màniga llarga.