La bibliocarpeta i 10 motius per llegir

Hola a tothom des de la BIBLIOTECA de l’escola l’Estel!

Aquest curs continuem amb la BIBLIOCARPETA. Creiem que és important crear l’hàbit lector i, al nostre centre, ens proposem de fer diferents actuacions per tal d’incentivar la lectura entre els nostres alumnes.

La BIBLIOCARPETA és una d’aquestes actuacions però també obrim la biblioteca del centre els dimarts i els dijous a l’hora d’esbarjo a fi de que tot aquell que vulgui pugui venir a llegir o a buscar llibrers en préstec per llegir a casa.

Animeu els vostres fills a venir a buscar llibres i, familiarment, animeu-vos a trobar un espai i un temps per a la lectura.

Torno a incloure el decàleg “10 motius per llegir “ d’Ada Castells . Explica molt bé perquè es important llegir….

10-motius-per-llegir