Taller de compostador CM

Com ja sabeu les i els alumnes de cicle mitjà ens encarreguem del compostador. Com cada any ha vingut la Jordina del Consell Comarcal per explicar-nos com funciona, als de tercer per primera vegada, i als de quart a fer memòria. La veritat ens hem emportat una decepció al veure la quantitat de coses que hi havia dins i no hi havien de ser, però també ha estat una alegria veure com el compost s’ha fet la mar de bé.

Així doncs, hem buidat el compostador i hem garbellat per poder treure’n el compost. Ara ja està preparat per poder-lo anar omplint aquest curs.

Explicar-vos també que un encarregat de cada classe tindrà cura del compostador cada setmana, remenant i vigilant el què s’hi tira.

Finalment dir-vos que el Consell Comarcal de la Segarra també ha fet ressò de la notícia: