RECERCAIXA 2016-17. Petjada modernista a Sant Guim de Freixenet

El passat 10 de maig l’alumnat de cicle superior vam presentar el nostre treball de recerca “Petjada modernista a Sant Guim de Freixenet”. Hi hem treballat moltes hores i estem molt orgullosos del resultat final, que no és altre que conèixer més de la història de Sant Guim i en aquest cas del passat modernista exemplificat en l’edifici del Sindicat. Us deixem l’enllaç amb la presentació que vam fer al Cosmocaixa i fotos i vídeos de tot plegat.

Volem agrair especialment la col·laboració desinteressada sense la qual no haguéssim pogut fer aquest treball a:

• Teresa Salat, historiadora
  • Miquel Vidal, net Ramon Vidal i Trull
  • Santi Valls, actual propietari de l’edifici del Sindicat modernista de Sant Guim
  • Marta Valls, Museu de Cervera
  • Ajuntament de Sant Guim de Freixenet
  • Arxiu comarcal històric de Cervera
  • M. Àngels Vilardosa, mestra Escola l’Estel (ens va proporcionar material històric del Sindicat)
  • Rubén Fernàndez, mestre Escola l’Estel (muntatge vídeos i presentacions).

Si voleu veure fotos i vídeos cliqueu al següent enllaç:

fotos movil escola 017