PROVA 5 – PERDUDES PER LA T

Hi ha moltes formes d’emmagatzemar tot allò que fem amb l’ordinador (treballs per l’escola, fotografies, etc). Per exemple podem guardar o desar coses al disc dur intern de l’ordinador, a un disc dur extern o llapis usb, a CDS o DVDS (però cada cop menys), o al núvol (cada cop més es guardo a un ordinador remot d’algú que no sabem on és, per exemple google als Estats Units).

A l’escola (de moment almenys) tenim les unitats de xarxa. Doncs ve, en dues rutes de les següents a la unitat T o TREBALL i trobareu dues monedes més.

T://CARPETA 18-19/CICLE INICIAL/LA MONEDA/NO HI ÉS

T://CARPETA 18-19/CICLE SUPERIOR/KAHOOT/ESTÀ AQUÍ

T://CARPETA 18-19/CICLE MITJÀ/PROHIBIT ENTRAR PIRATES/NO SEGUEIXIS PER AQUÍ/TORNA ENRERE/MONEDA

T://PIRATA TAC/PIRATES/CABLES