FESTA DE LA CASTANYADA 2021

Benvolgudes famílies,
Un any més celebrarem la castanyada a l’escola i volem reprendre una de les activitats amb les que havíem gaudit molt!
Com bé recordareu d’anys anteriors, les famílies que volien podien presentar una manualitat de tardor per tal d’exposar-la el dia de la castanyada.
Aquest curs ho celebrarem el divendres dia 29 d’octubre.
L’activitat que us proposem consisteix en realitzar algun tipus de manualitat relacionada amb la tardor, castanyada, halloween, etc, fent ús dels materials que vulgueu. Aquestes manualitats s’exposaran en taules el mateix dia de la castanyada al pati de l’escola. L’exposició estarà oberta a partir de les 15:15h, seguidament també podreu gaudir d’un seguit de danses que s’han preparat per l’ocasió!
En acabar les danses els i les alumnes tornaran a les seves aules i sortiran com sempre a les 16:10h.
Atentament,
L’equip de mestres