FESTA DE LA CASTANYADA 2019

L’època de la tardor sempre arriba acompanyada de la Festa de la Castanyada, i a l’escola també ens agrada celebrar-la. Són moltes les coses que fem durant la setmana, però algunes les deixem per aquest dia tan especial. Així per exemple, al matí els més petits i cicle inicial van anar a buscar la castanyera al bosc i els de cicle mitjà, van fer una sortida de tardor. Sisè a la tarda va ser l’encarregat de coure les castanyes i després tots junts i juntes vam ballar danses i el rap de la castanya. També vam poder visitar l’exposició de fotos que hi havia a l’entrada i passadissos de l’escola. Què “xulo”!!!

Us deixem de moment algunes fotos. Properament en posarem més…