Dia Mundial del Medi Ambient

El passat dia 5 de juny va tenir lloc el Dia Mundial del Medi Ambient. A l’escola el vam celebrar dilluns dia 6 de juny amb diferents activitats:

Des de la Comissió Verda vam organitzar diferents activitats per gaudir d’un dia dedicat a la cura i el respecte al medi ambient.

Des de P3 a 2n, els alumnes van realitzar diferents tallers sobre temes relacionats amb els medi ambient, a càrrec del Consell Comarcal de la Segarra:

• Els alumnes de P3, P4, P5: Percussió al compostador
  • Cicle Inicial:  Matèria orgànica i el compostatge.

Al llarg del matí vam gaudir de l‘exposició “Som gent de profit”, a càrrec de l’Ajuntament, que va tenir lloc al Centre Cívic de Sant Guim per fer-nos conscients del malbaratament dels aliments.

A més a més, Cicle Mitjà i Cicle Superior van realitzar una batuda de brossa al bosc del camp de futbol per mantenir-lo net i poder gaudir plenament de la seva naturalesa.

Cliqueu a la foto per poder veure totes les fotografies d’aquell dia.

Vam passar un dia ben verd i una estona agradable tots plegats, units per la NATURA.

800px-Ecologia