BIBLIOCARPETA

Pares i mares,

Des de la biblioteca de l’Escola l’Estel ens hem proposat incentivar la lectura a partir de la

BIBLIOCARPETA”

A partir d’aquest segon trimestre del curs 2015-16, cada classe de l’escola rebrà una carpeta amb una petita selecció de materials de la biblioteca del centre per llegir i mirar a casa amb la família.

Podreu tenir aquests materials a casa durant una setmana i al retornar-los els rebrà una altre alumne o alumna de la classe per gaudir-ne també durant una setmana.

Quan la roda es completi i hagin vist els materials totes les famílies de la classe, la biblioteca canviarà els materials per iniciar una nova roda.

Intenteu trobar durant la setmana que tingueu la BIBLIOCARPETA un espai de temps per a la lectura compartida en família.

Cal recordar que els materials s’han de respectar i tractar amb cura ja que són d’ús públic i tots tenim el dret de rebre’ls en les millors condicions possibles.

Apa doncs, animeu-vos a llegir en família i entre tots farem bons lectors!

La biblioteca de l’Escola l’Estel