CASTANYADA 2017-2018 CICLE SUPERIOR

El dimarts 31 d’octubre, a l’escola l’Estel vam celebrar la castanyada. Es van fer diferents activitats: decorar finestres amb símbols meteorològics de tardor, tallers de manualitats, danses tradicionals catalanes i els més petits van anar al bosc a buscar a la Castanyera.

Els alumnes de sisè van ser els encarregats de coure les castanyes i repartir-les als assistents a la festa. També vam aprendre endevinalles que més tard vam anar a recitar per les classes.

Una altre activitat va ser decorar el vestíbul amb lletres gegants componen la paraula “TARDOR” . Cada classe va fer una lletra.

Una novetat d’aquest any va ser l’exposició de menjar típics de tardor que les famílies dels alumnes de l’escola van portar a l’escola. Hi havia tot tipus de tastet fets amb ingredients típics de tardor: pastís de poma, codony, paté de castanyes, dolços fets amb fruites seques etc… Aquest tastet va ser un èxit i tot estava molt bo.