Xerrada de #100tífiques

El proper 11 de febrer és el dia internacional de la dona i la nena en la ciència. Per aquest motiu, ens hem tornat a sumar al projecte #100tífiques. Aquest projecte pretén donar visibilitat a dones científiques, ensenyant com és la feina que desenvolupen i sobretot el seu dia a dia com a dones. Un dia a dia com el de qualsevol altra dona i amb una infància molt normal. l’objectiu és que les nostres alumnes i també els nostres alumnes vegin les professions científiques com a una meta assequible. Aquest any ens ha fet la xerrada Beatriz Eguzkitza, física i doctora en mecànica computacional d’altes prestacions. Actualment treballa investigant al Centre Nacional de Supercomputació de Barcelona (www.bsc.es) en aplicacions de biomedicina. Ha estat una xerrada molt interessant de la qual destacaria les reflexions que ha fet arribar als nostres alumnes. Si una cosa t’agrada, fes-la, no pensis en la dificultat que pugui tenir. I, si no existeix inventa-ho.

Des d’aquí aprofitem per agrair-li un cop més la seva xerrada.