Visita al Consell Comarcal

El passat dimecres 1 de juny les alumnes i els alumnes de cicle mitjà vam anar a visitar el Consell Comarcal. Això ens va permetre veure els serveis que pot oferir un Consell Comarcal tal i com ho havíem estudiat a medi. Així mateix vam poder realitzar una entrevista, tipologia que treballàvem a català, al Cdiap i visitar les seves instal·lacions. Va ser una sortida que ens va agradar molt. Per una banda, perquè vam poder posar en pràctica els coneixements adquirits a l’aula. Per l’altra perquè vam ser molt ben atesos. Des d’aquí volem agrair a tot el personal del Consell que ens van dedicar el seu temps, en especial a l’equip del Cdiap, al Sr. Carles Esquerda i la Sra. Dolors Farré.