SANT JORDI 2021

Aquest Sant Jordi, en un bonic poble del Pla d’Urgell antigament anomenat Olèstria i que ara es diu Sidamon, els nens i nenes de l’escola van rebre l’encàrrec de cercar el Drac Olèster.

Un drac una mica particular, que va deixar unes petjades enormes i missatges per tot el poble.

Els nens i nenes és van reunir i van decidir que es constituirien en ordres de cavallers, amb els seus emblemes per poder trobar el drac i així foragitar-lo del seu poble.

“Som els cavallers

de l’ordre de …..

Del poble d’Olèstria,

els més llestos i valents.”

El drac deixava rastres de llibres per tot arreu, cosa que ens va fer pensar que potser vivia amagat en alguna cova del Tossal de les Tenalles.

Així què tot seguint els rastres el dia de Sant Jordi vam sortir de l’escola tots ben equipats, amb les nostres pintures de camuflatge, a la seva recerca.

“Contes i llegendes

parlen amb sentiment”

“d’un drac ferotge

que devora la gent.”

Quina va ser la nostra sorpresa, en veure que ens havia deixat regals per tothom. Això sÍ, molt ben amagats.

Uns regals molt interessants, dels quals en podrem aprendre i gaudir moltes més aventures.

“Sóc una bona bèstia,

m’agrada moltíssim llegir,

passejar per la serra i,

quan arriba la nit,

dormir tranquil i feliç,

acotxadet al meu llit.”

Gràcies Olèster, el proper any tornarem a sortir. Que dormis molt bé acotxadet a al teu llit.

Ahhh!!! ens descuidàvem de dir que qui es va menjar el drac vam ser nosaltres…

MOLTES GRÀCIES AMPA DE L’ESCOLA EL TIMÓ PER FER-NOS PASSAR UNA TARDA TAN DIVERTIDA.

EDUCACIÓ INFANTIL

CICLE INICIAL