PROJECTE “ LA VOLTA AL MÓN EN 15 DIES”

Aquest curs el projecte que hem triat a la nostra ZER ha estat “ La volta al món en 15 dies”, a partir d’apropar-nos a les diferents cultures i països d’on són originaris alguns dels nostres alumnes, hem creat la nostra pròpia volta al món.

Partint del llibre de Jules Verne , “La volta al món en 80 dies”, de la cerca d’informació i dels bons consells per viatjar i conèixer diferents cultures, hem anat confegint el nostre propi viatge i amb ell una maleta plena de records i informacions.

Cada cicle ha confeccionat la seva maleta, a dins hi ha moltes de les coses que hem treballat i aprés.

Hem visitat:

ROMANIA i amb l’ Alina, mare del Sebastian Vad, hem conegut moltes coses d’aquest país,

RÚSSIA, ens va arribar amb l’Olga i l’Elvira mares de l’Alexandra i l’Amaia, que ens van explicar moltes coses.

BRASIL, un país amb molt de ritme, amb la Vanessa, mare del Marc Vera i la Sandra mare del Pol Bellet.

KAZAKHSTAN, amb el Luís i la M. Dolors, els pares de l’Àlex i el Xavier, un país ben curiós i costums ben diferents a les nostres.

MARROC, amb la Hanna, la Ftaima  i la Houda, mares del Adam, Mohamed Reda, Siraaj, de la Jihane i del Soufian amb l’ajuda de la Modesta.Ens van apropar al Marroc una cultura  molt rica i plena de tradicions i molt diferents a les nostres.

ARGENTINA, amb el Guillermo, pare de la Queralt que ens va portar a l’altre costat del planeta i a més en va ensenyar com sona la música que ell toca amb el seu stick.

Per tal d’aprendre a viatjar vam poder comptar amb el RICARD, pare de la Júlia i el Roger que té una col·lecció de passaports plens de visats dels molts i molts països als que ha anat. Ens va explicar que ens cal tenir en compte a l’hora de fer un llarg viatge, i que cal respectar la manera de fer de cada cultura entre moltes altres coses.

De tots/es ells i elles hem aprés molts coses i ens han fet agafar moltes ganes d’anar a donar la volta al món.

Els alumnes de CS, han construït unes fantàstiques maquetes de les quals vàreu poder visitar l’exposició i que podeu veure en un altre article.

Us deixem aquí un recull de fotos d’algunes de les feines que hem fet, i de les maletes que ens hem endut.

Esperem que us agradin.