ORLES CURS 2020-2021

Ha arribat el mes de juny i, un cop més, toca acomiadar-nos dels nois i noies de 6è.

Després d’un any en  el qual han treballat molt i només hem pogut realitzar una sortida, vam creure oportú tancar el curs i l’etapa de primària amb els nostres alumnes, realitzant l’entrega d’orles amb la presència de les famílies dels alumnes.

Vam comptar amb la presència de la Sra. M Dolors Tella, Alcaldessa de Sidamon, el Sr. Ivan Narcís President de l’AMPA i la Sra. Directora de la ZER PLAURCÉN Núria Salvia i tots els mestres de l’Escola.

Després de fer els corresponents parlaments i de veure un vídeo-resum del pas dels alumnes per l’escola, es va realitzar la corresponent entrega d’orles i uns detalls gentilesa de l’AMPA.

Només ens queda dir-vos:

QUE TINGUEU MOLTA SORT I PUGUEU COMPLIR ELS VOSTRES SOMNIS I DESITJOS!!!