L’HORT DE L’ESCOLA

Ja som a final de curs i aquesta setmana hem realitzat la darrera collita del curs.

Els encarregats de collir han estat els alumnes d’infantil, cebes, enciams, carbassons, i alguna pastanaga.

Estem molt contents de la collita que hem fet, a casa només us ha arribat un petit producte, però poder repartir verdures a 55 alumnes del nostre petit i productiu hort no té preu.

Vam fer una primera collita d’enciams cap al mes de febrer i un altra collita ara a l’estiu.

Plantar, regar, mirar i veure com creix allò que després ens mengem és tot un plaer a la vegada que un aprenentatge per tots els nostres nens i nenes.

Aquí teniu algunes fotos del nostre hort.

1. Vanesa

Fan un bón equip tots I totes els alumnes!👏!amb lo profe de gimnasia com diúen los críos: Nostre Edu🥰💯, lo q es fá estima Per a tots!!
    (Ben bones q son les hortalises, graciés).