L’ESCOLA OBRE LES SEVES PORTES

El passat divendres 24 de març, l’escola va obrir les seves portes a tot el poble.

Durant la tarda, es va realitzar una exposició sobre els treballs realitzats pels diferents alumnes dins del projecte: “ La volta al món en 15 dies”.  A més, també es van exposar les maquetes realitzades per l’alumnat de cicle superior.

En una zona de la sala estaven exposats els diferents treballs realitzats a cada aula sobre el projectes interdisciplinari : “ La Volta al món en 15 dies”. Així, durant dues setmanes, cada grup-classe va viatjar al voltant del món, recorrent diferents països. Alguns dels quals, visitant l’origen dels alumnes que tenim a l’escola. D’aquesta manera, vam poder viatjar a Argentina, Marroc, Rússia Rumania, Brasil i Kazakhstan. Cada classe va elaborar una maleta decorada i omplerta amb diferents materials.

En una altra banda de la sala, hi havia exposades les maquetes i els dossiers de treball elaborats per l’alumnat de cicle superior. Aprofitant el tema de medi natural, l’energia i els circuits elèctrics, i l’avinentesa del treball del projecte, cada alumne va realitzar una maqueta d’algun lloc del món, basada en un circuit elèctric. A més a més, van elaborar un dossier de treball explicant tots els passos a realitzar.

L’acte va resultar molt positiu i profitós ja que ells en van ser els protagonistes i l’exposició va ser tot un èxit de participació.

1. Vanesa

Quín intusiasme, per a tots!! 😍😍, desde petits q lis fá mes important!!
    Lo q an treballat només cal veure el bón treball qamb la ajuda del profes I professores🤗