L’Escola el Timó, a la portada del diari ARA

El 20 de novembre, és el DIA MUNDIAL DE LA INFÀNCIA. El diari ARA va promoure un concurs d’il·lustracions per celebrar aquesta data. El tema central dels dibuixos era la importància de l’aigua per a la preservació de la vida humana i natural al planeta Terra.

Els alumnes de cicle superior hi vam participar i el passat dilluns vam conèixer el veredicte del jurat. La nostra sorpresa va ser quan vam veure la portada del diari: era el dibuix fet per l’Alexandra Narcís Lopatina, alumna de 6è de la nostra escola que va guanyar el concurs d’aquesta edició. MOLTES FELICITATS ALEXANDRA.

A més, altres dibuixos fets per alumnes de la nostra escola també formen part del diari: l’Àngel Expósito, l’Aina Molina, la Martina Mateu i la Júlia Navàs. Moltes felicitats! I felicitar també a tots els alumnes que hi heu participat pel vostre esforç a l’hora de realitzar els vostres dibuixos!