LES AUS – PERDIUS A CI

A CI,  a medi natural, hem vist les aus. I arribem el dimarts, 10 de maig a les 8.30 h a l’escola,  entrem a la classe i… SORPRESAAA!

Tenim dues companyes més!!!! DUES PERDIUS!!

Les observem, ens preguntem quin sexe deuen tenir, que deuen menjar, quina temperatura necessiten, com hem de crear el seu habitacle i que necessitem per a fer-ho.

Veiem que estan tremolant. Per tant, tenen fred i necessiten escalfor. I damunt la taula, trobem diversos materials… per què els tenim aquí? Deduïm que són per construir l’habitacle de les nostres noves companyes. Així que comencem a crear el que serà la seva “casa”.

Un cop ja estan instal·lades a la nova casa, fem votacions per escollir els noms i acaba sortint Núvol i Tobby.

Cada dia les netegem i anem observant com van canviant de mida i de plomes.

Estem molt contents, i les continuarem cuidant fins a final de curs!!