La MAR de bé

Els alumnes de l’escola de El Timó de Sidamon hem visitat l’exposició de les artistes locals de Sidamon , Sílvia Colomina, Teresa Huguet i Annabel Encontra.

Els nens i nenes del parvulari hem pogut compartir la visita amb una de les artistes la Teresa Huguet que ens ha explicat les seves obres. També ens ha regalat una pastilla per poder fer alguna escultura nosaltres mateixos.

Ens han agradat molt totes les obres, hi havia molt color i materials molt diversos,  ens hem pogut imaginar el mar de maneres molt diferents.

Moltes gràcies per convidar-nos.