INTRODUCCIÓ PROJECTE “LA MÀGIA”

La setmana del 15 al 19 de Febrer a l’escola el Timó de Sidamon tots els alumnes, des de P3 fins a 6è, van dur a terme el projecte interdisciplinari.

Aquest any el tema escollit va ser: LA MÀGIA.

Durant tota la setmana els alumnes van fer activitats relacionades amb la màgia a totes les àrees impulsant l’observació, el descobriment per un mateix, el treball en equip i el extreure conclusions en grup o individualment. A part del treball de les diferents llengües o la utilització d’eines de mesura i capacitat.

Tot l’equip docent i l’alumnat hem gaudit molt amb aquest projecte i els resultats han estat molt positius per a tothom.