Guanyadors del Concurs Bíblic

Els nostres alumnes de 1r. i 2n. Alan Muñoz Balcells i Elna Muñoz Balcells han obtingut els premis d’Educació Especial i de 3a. categoria del 37è. Concurs Bíblic Inicial, l’Alan i l’Elna, juntament amb tots els seus companys de Religió de l’escola han participat al 37è Concurs Bíblic de Catalunya amb la resta de participants de 383 centres dels 10 bisbats de Catalunya que cada any convoca la Federació de Cristians de Catalunya (Grup Avant de Terrassa) per a tots els joves de Catalunya, amb l’ajuda de la Conferència Episcopal Tarraconense i altres promotors.

Enguany el Concurs Bíblic tenia com a lema:

“Estimar+Actuar= Lc 10,25-37 La paràbola del bon samarità”i han participat 56 escoles del Bisbat de Solsona i 2 parròquies.

Des de l’escola volem felicitar a tots els alumnes que hi han participat i molt especialment a l’Alan i a l’Elna pels seus treballs tan ben fets!!

Enhorabona Alan i Elna!!