GEOMETRIA I ENTORN A 6è

La classe de 6è, dilluns, vam fer una gimcana matemàtica pel poble de Sidamon. Ens vam orientar en l’espai a partir d’un mapa del 1946, vam traçar un recorregut i vam sortir de l’escola per fer-lo. En parelles, vam fer la primera parada a Ca l’Agustí i seguidament al Forn de pa. Un cop a l’església, vam haver de construir la seva façana a partir de figures geomètriques. L’última parada del recorregut va ser als Quatre Llops i d’allí ja vam tornar a l’escola.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre a situar punts de referència (casa nostra, botigues del poble, places…) del nostre poble.