ESTEM A LA DISTÀNCIA CORRECTA?

Aquest és el nom del projecte de matemàtiques que han estat treballant els nens i les nenes de CM.

Amb aquest projecte pretenem saber quina és la distància que hem de mantenir entre nosaltres, tant a la fila com a l’aula. També vam calcular quan ocuparia la fila de la classe i la de tota l’escola, en cas que en féssim una.

Una altra activitat que vam dur a terme va ser aproximar aquesta mesura a coses que tinguéssim a l’abast per poder saber si la distància que mantenim és realment la necessària. Voleu saber com?

Doncs hem preparat uns cartells per posar a l’escola que ho expliquen. Aquí els teniu!!