EL PATI DEL PARVULARI

Aquest curs els alumnes d’infantil tenim un pati nou. Sortim a jugar a l’entrada principal de l’escola.

És un pati de sauló en el què podem jugar amb les pales i les galledes.

Els treballadors de l’ajuntament ens han posat una tanca i una corda de seguretat perquè no puguem caure i ha quedat molt maca.

Hi tenim l’hort de l’escola on hem plantat cols, bròquils i enciams que ja fan molt goig,  hem hagut de posar-hi pals amb ampolles perquè no se’ls mengin els ocells. Les reguem un parell de cops a la setmana.

També hi tenim una font per poder beure, però hem de vigilar molt de no mullar-nos.

Cada dia veiem als nens i nenes de la llar d’infants com juguen al pati.

I un súper arbre que ens fa ombra, tot i que ara ja li cauen les fulles. No sabem quin arbre és, si algú ens pot ajudar li posarem un cartell amb el nom.

Ens agrada molt el nostre pati nou!!!