DICTAT COOPERATIU A CICLE SUPERIOR

Aquest passat divendres, a l’hora de català, els alumnes de cicle superior vam realitzar un dictat amb la tècnica de treball cooperatiu. D’aquesta forma, vam aplicar l’ortografia treballada durant aquestes setmanes d’una altra manera, més divertida i activa.

Repartits en grups de 3-4 alumnes es van organitzar de la següent forma: un del integrants del grup dictava l’escrit, un o dos integrants traslladaven una part d’aquesta informació sense tenir-la escrita i, un últim integrant del grup, havia de redactar el missatge que li arribava. La feina ben feta per part de tots els membres del grup, permetia que el dictat estigués escrit de la forma correcta.