CELEBREM LA CASTANYADA

Tot i ser un any molt diferent, no ens vam voler perdre l’oportunitat de celebrar la festa de la castanyada. Durant el matí, cada grup classe va fer una videoconferència amb els companys de Poal. Després vam fer una caminada:

Els alumnes d’infantil van caminar pel poble, els alumnes de CI van anar a la Pineda, els alumnes de CM van anar fins al pantà, els alumnes de van arribar fins a l’Observatori i, per últim, els alumnes de van caminar fins la Fita alta.

Per la tarda va venir la castanyera, vam poder degustar d’unes bones castanyes, cortesia de l’AMPA , i vam jugar una estoneta.

Va ser un dia genial!