ABRACADABRA, UN MAG ENS VA VISITAR!

Una de les activitats programades amb finalitat més lúdica va ser l’espectacular visita del mag Oscar de la Torre.

Durant tot el dimecres 17, l’Oscar de la Torre ens va delectar amb tot de trucs increïbles adaptats per nivell. Tots els nostres alumnes van gaudir d’allò més amb el seu show! Un espectacle en el qual a part de trucs incloïa música i temes d’educació relacionats sobretot amb el medi natural (a educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà) i les matemàtiques (a cicle superior).

Tot l’equip docent de l’escola i tot l’alumnat volem donar les gràcies a l’AMPA per fer possible aquesta activitat!