Homenatge deportats

El dissabte dia 20 de gener de 2024 es va celebrar l’acte d’homenatge als deportats de l’Albi en camps de concentració nazis.

Els homenatjats foren Pierre Mandaña i el mestre Josep Pons Carceller. A tots dos se’ls va llegir una breu biografia i se’ls va recordar a través de les paraules dels seus familiars. Es dipositaren clavells en reconeixement a la seva figura i es va descobrir una placa i una llamborda en el seu record.

A més a més, els alumnes de 5è, Lluís Pascual i Eliot Rodríguez, van ser els encarregats de llegir unes paraules al mestre Josep Pons davant de l’escola.

Ho van fer molt bé! Felicitats nois.

Imatges

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *