Sortida fi trimestre

Divendres, tota l’escola va sortir per cicles a fer una gran caminada de tot el dia per les nostres meravelloses muntanyes de Montserrat.

EI i CI van arribar-se fins el creuament del camí de les batalles,  CM va arribar-se fins la Vinya nova amb un circuit circular i finalment CS va anar fins a Can Maçana pel Collet de Guirló i sisè va arribar fins el refugi de Vicenç Barber.

Ha estat un gran dia per tothom, hem gaudit dels entorns propers de l’escola, descobert racons nous i amagatalls, hem parlat entre nosaltres de les nostres coses mentre caminàvem,  hem estat jugant amb el material que ens proporciona la natura com: tobogans,  rampes, enfilades als arbres, troncs,  pedres, fulles, plantes…  I en acabar de dinar la tornada i comiat de l’escola per uns dies.

Per veure més fotos, clicar aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *