SANTA CECÍLIA

EL DIA DE LA MÚSICA
En motiu de la celebració de Santa Cecília (22 de Novembre), vam realitzar a l’escola una sèrie d’activitats relacionades amb la música:
Dijous 21 i divendres 22 per la tarda vàrem gaudir d’audicions musicals interpretades per alguns nens i nenes de l’escola de música. Tot un privilegi tenir aquests músics a l’escola!

Divendres al mati vam participar al concert de Santa Cecilia on tots els grups vam interpretar la nostra cançó. VA SER GENIAL!!

I per últim, divendres per la tarda a l’escola es van realitzar tallers relacionats amb la música: construcció d’instruments, música i pintura i audicions musicals.

Va ser una setmana fantàstica que vam poder gaudir tots junts!

VISCA LA MÚSICA