Preparem Cantània

A l’inici del curs escolar es va concloure que tant cinquè com sisè de Primària participarien al Catània. Aquesta activitat educativa té varis objectius, entre ells vetlla per l’educació musical dels nens i nenes a través d’un camí acompanyat de música, cultura i emoció.

Va haver gran implicació per part de tot l’alumnat, l’equip Directiu i tutors com és el Ramón Costa (tutor de 6é) i Xavier (tutor de 5é i Coordinador). A nivell informatiu pricipalment es treballa a l’àrea de Música. Un cop adquirides les entrades per part del centre escolar i venudes a les respectives famílies el dia 22 de Maig es va fer el concert a les 20 H.