Participació 2a Jornada Lectura fàcil

Els nens i nenes de 4rt aquest curs van participar en un projecte del Departament d’Educació de LECTURA FÀCIL amb el conte de “El timbal del timbaler del Bruc”. Van adaptar el conte pels nens i nenes de l’aula d’acollida de l’escola Ramon Llull de Barcelona i amb l’ajuda de la Rut (mestra de música) van elaborar un vídeo amb la història enregistrant les seves veus.

Es va fer una videotrucada amb l’escola de Barcelona per conèixer-se uns als altres i saber més sobre el país d’origen d’aquells infants. Va estar una proposta molt engrescadora i motivant.

El dia 5 de juliol es va realitzar la 2ª Jornada de Lectura fàcil on es van poder visualitzar les aportacions de tots els centres col·laboradors. Felicitem la classe de 4rt per la seva implicació així com a la Paola i la Rut per la seva feinada.

Us deixem l’enllaç de la Jornada i on podreu veure les aportacions de totes les escoles.

2ª Jornada de Lectura Fàcil – Enllaç