La Traveller Backpack ja està de visita!

Aquest mes de gener la Traveller Backpack, la motxilla viatgera d’anglès ja ha començat a visitar l’alumnat de 1r i 2n. Es tracta d’una motxilla plena d’experiències en anglès: cançons, videos, contes, jocs únics i alguna feina escrita. Cada setmana dos infants de cada curs se’n porten la motxilla a casa per treballar-la amb les famílies i mostrar tot el que s’està duent a terme a l’escola. Ens encanta la motxilla perquè la veiem com una oportunitat d’introduir l’anglès dins de l’entorn familiar, i pot ser que s’hi quedi en forma d’experiència, de ganes d’escoltar més cançons en anglès o veure més dibuixos en aquesta llengua.

Famílies, us animem a exprimir la motxilla al màxim durant el temps que la teniu! I qui sap? Potser us fem venir ganes a vosaltres també de perfeccionar la llengua anglesa!