ESCAPE SCHOOL.

El 26 d’abril vam començar l’espai d’aprenentatge d’ESCAPE SCHOOL. L’alumnat de primer, segon i tercer han anat treballant cooperativament per superar una MISSIÓ. Aquesta missió és un repte, en què s’ha de salvar 5 animals que estan perduts per la muntanya de Montserrat. Per poder salvar-los , han de trobar unes capses i els seus corresponents codis per poder-les obrir. Dins d’aquestes hi ha unes proves per poder obtenir el codi de la següent caixa.

L’alumnat es converteix en un agent secret, amb les seves corresponents identificacions. Per poder superar el repte, necessiten trobar tots els animals i treballar de manera cooperativa. Tenen una hora per aconseguir-ho. Es cronometra per tal de saber amb quin temps l’acaben.

Aquest Escape School, és un “Break Out Edu”, que serveix per introduir la gamificació d’una manera molt productiva. Aquest repte es treballa la gamificació en l’àrea de  matemàtiques.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *