Diada de l’educació física al carrer

Avui, 28 d’abril, és el dia de l’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER. Aquest any no es pot celebrar òbviament al carrer i per aquest motiu s’ha modificat per poder fer-ho a casa. Amb aquesta iniciativa es vol posar de manifest, ara més que mai, la importància de l’educació física en el nostre dia a dia. Hi participen més de 200 centres formatius, tots amb el mateix propòsit: fer l’educació física més visible i donar-li la transcendència que es mereix.

Des de l’Escola El Bruc, com altres anys, ens adherim a aquesta iniciativa, aquest cop necessitarem més que mai la vostra ajuda per poder-la dur a terme.
Us proposem una activitat amb molt de ritme i percussió corporal creada inicialment per Kike Cuadros, i que nosaltres l’hem intentat fer una mica més senzilla.

Us enviem el vídeo amb el tutorial i el vídeo sencer de la cançó perquè la practiqueu, i el dia 28 d’abril us animem a inundar les xarxes socials amb els vostres vídeos o fotografies mentres realitzeu l’activitat proposada. Els hashtags que s’han d’incloure en les vostres publicacions són les següents:
#DEFC2020
#DEFCasa
@elbrucescola

Ens faria molta il·lusió que el Bruc es convertís en una festa aquell dia i quina millor forma que ballar la mítica cançó que s’ha convertit en un himne d’aquest confinament: RESISTIRÉ!

Només ens queda dir-vos que us animeu i esperem que us agradi la proposta!

Una forta abraçada a totes i tots!

Mestres d’educació física de l’Escola El Bruc (Àngels, Carlos, Natàlia i Anna)